Kup w przeciągu:

Zwroty i reklamacje

Zwrot produktów

Zgłoszenie chęci zwrotu  towaru następuje poprzez zgłoszenie drogą mailową oraz odesłanie towaru, które musi nastąpić do 14 dni od otrzymania przesyłki.

Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz dokument ZWROTU towaru lub oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dane niezbędne do dokonania przelewu (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia oraz numer konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot). Dokument zwrotu dostępny do ściągnięcia poniżej:

KLIK

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zwracanego towaru oraz usługi transportowej widniejących na dowodzie zakupu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta, licząc od daty otrzymania towaru.

Zwroty pieniędzy dokonywane są wyłącznie na rachunki bankowe.

Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.

Odesłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne, niezniszczone opakowanie.

 

Wymiana produktów

Zgłoszenie chęci wymiany towaru następuje poprzez zgłoszenie drogą mailową oraz odesłanie towaru, które musi nastąpić do 14 dni od otrzymania przesyłki.

Aby wymienić towar zakupiony w sklepie Controlshop.pl należy złożyć nowe zamówienie w sklepie na odpowiedni produkt, a w uwagach do zamówienia należy wpisać „WYMIANA” i numer ID zamówienia, którego dotyczy wymiana. W ten sposób odpowiedni produkt zostanie zarezerwowany. Następnym krokiem jest odesłanie na nasz adres produktu na wymianę, wraz z prawidłowo wypełnionym formularzem wymiany, do ściągnięcia poniżej:

KLIK

Prawo wymiany dotyczy tylko towaru lub towarów będących w nienaruszonym stanie.

Do wymienianego towaru dołączony jest oryginał paragonu zakupu.

Koszty wysyłki towaru do Controlshop.pl ponosi klient, wymieniony towar Controlshop.pl wysyła na własny koszt.

Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani przesyłek wysłanych za pobraniem.

 

Reklamacja Produktów

Wszystkie zakupione produkty objęte są roczną gwarancją. Podstawą do reklamacji produtku jest paragon fiskalny lub faktura Vat.

Każdy reklamowany towar powinien posiadać dołączony dokument reklamacji, dostępny do ściągnięcia poniżej:

KLIK

lub oświadczenie reklamacyjne zawierające opisaną przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach wady powstały. Należy również podać swoje imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, a także deklarację żądań (wymiana na inny egzemplarz, naprawa, zwrot gotówki).

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu towaru. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, Sprzedający zawiadomi Klienta mailem lub telefonicznie.

 

Adres do wysyłki:

Controlshop.pl

43-400 Cieszyn

Ul. Głęboka 20

e-mail: info@controlshop.pl

tel: +48 730 056 630

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium